info@fundacionsanrosendo.es · 988 366 086

A residencia de O Incio pon en marcha un novo servizo mediante apartamentos tutelados

Apartamentos tutelados en O Incio

La residencia de O Incio (Lugo) de la Fundación San Rosendo pone en marcha un nuevo servicio asistencial a través de los apartamentos tutelados para personas mayores válidas, mediante una ampliación anexa al edificio existente.

Las obras de ampliación de la residencia, que se ejecutaron en 12 meses con una inversión que asciende a los 900.000 euros, han supuesto la creación de 12 apartamentos tutelados dirigidos a personas mayores de 60 años no dependientes, con disponibilidad de 24 plazas.

Este nuevo servicio se caracteriza por promover la independencia del residente, que dispone de un espacio propio para desarrollar su vida cotidiana, y que vive en una comunidad en la que comparte con otros usuarios servicios de ocio (salas de recreo), alimentación, lavandería y limpieza que asume la residencia de O Incio.

Esta residencia lleva más de 10 años prestando asistencia a los mayores del sur de la provincia de Lugo. La puesta en funcionamiento de los apartamentos tutelados incrementará el personal actual de la residencia hasta los 60 trabajadores entre gerontólogos, enfermeros, fisioterapeutas, cocineros y limpiadores, entre otros.

O Incio cuenta con 102 plazas para personas válidas y asistidas y dispone del certificado de sistema integral de calidad ISO 9001 -2008.

Apartamentos tutelados de O Incio

A residencia de O Incio (Lugo) da Fundación San Rosendo pon en marcha un novo servizo asistencial a través dos apartamentos tutelados para persoas maiores válidas, mediante unha ampliación anexa ao edificio existente.

As obras de ampliación da residencia, que se executaron en 12 meses cun investimento que ascende aos 900.000 euros, supuxeron a creación de 12 apartamentos tutelados dirixidos a persoas maiores de 60 anos non dependentes, con dispoñibilidade de 24 prazas.

Este novo servizo caracterízase por promover a independencia do residente, que dispón dun espazo propio para desenvolver a súa vida cotiá, e que vive nunha comunidade na que comparte con outros usuarios servizos de ocio (salas de recreo), alimentación, lavandaría e limpeza que asume a residencia do Incio.

Esta residencia leva máis de 10 anos prestando asistencia aos maiores do sur da provincia de Lugo. A posta en funcionamento dos apartamentos tutelados incrementará o persoal actual da residencia ata os 60 traballadores entre xerontólogos, enfermeiros, fisioterapeutas, cociñeiros e limpadores, entre outros.

O Incio conta con 102 prazas para persoas válidas e asistidas e dispón do certificado de sistema integral de calidade ISO 9001 -2008.