info@fundacionsanrosendo.es · 988 366 086

Excursión de verán da residencia San Martiño

Viaje en catamarán por la Ría de Arousa

El día 17 de julio algunos de los residentes y trabajadores de la Residencia San Martiño de Luintra nos fuimos de excursión. Salimos a las 9:45 horas de Luintra en un autobús con dirección a Pontevedra, concretamente a O Grove con idea de pasar un día divertido y diferente a los demás.

Cuando llegamos a O Grove fuimos directos al puerto marítimo, donde nos estaba esperando un miembro de la naviera para acompañarnos hasta el catamarán que luego nos llevaría a dar un paseo por la ría de Arousa, contemplando bateas de mejillones, ostras y vieiras. Durante el viaje que duró algo más de una hora, nos dieron una degustación de mejillones y gambas, todo ello acompañado de bebidas y una agradable música gallega.

Al final del recorrido y ya de vuelta en el puerto subimos de nuevo al autobús que nos llevó a la isla de la Toxa para realizar una visita turística, que fue corta por el calor que hacía, pero aprovechamos para hacer alguna que otra compra en un mercadillo medieval cercano.

Desde la Toxa nos dirigimos a Montalvo para comer en un merenderero, donde gracias a personas generosas que nos cedieron sus mesas reservadas, pudimos comer todos sentados. Allí pasamos la tarde, algunos bajaron a la playa y otros se divirtieron jugando a las cartas o cantando canciones y contando anécdotas pasadas. Incluso alguno aprovechó la sombra de aquellos pinos para echarse una siesta en la toalla.

Y al fin llegó la hora de regreso, a las siete de la tarde volvimos todos al autobús con rumbo a Luintra donde llegamos pasadas las nueve.

La opinión de los residentes acerca de cómo se lo pasaron fue unánime, todos dijeron que fue un dia extraordinario y que repetirían lo antes posible. Pensábamos que el viaje se les podría hacer algo pesado por la distancia, pero gracias al repertorio de canciones de su época que cantamos durante el recorrido, se les hizo corto.

O día 17 de Xullo algúns dos residentes e traballadores da Residencia San Martiño de Luintra fumonos de excursión. Saímos ás 9:45 horas de Luintra nun autobús con dirección a Pontevedra, concretamente a O Grove con idea de pasar un día divertido e diferente aos demais.

Cando chegamos a O Grove fomos directos ao porto marítimo, onde nos agardaba un membro da navieira para acompañarnos ata o catamarán que logo nos levaría a dar un paseo pola ría de Arousa, contemplando bateas de mexillóns, ostras e vieiras. Durante a viaxe que durou algo mais de unha hora, ofrecérnonnos unha degustación de mexillóns e gambas, todo isto acompañado de bebidas e unha agradable música galega.

Ao final do percorrido e xa de volta no porto subimos de novo ao autobús que nos levou á Illa da Toxa para realizar unha visita turística, que foi corta pola calor que facía, pero aproveitamos para facer algunha que outra compra nun mercadillo medieval cercano.

Desde a Toxa dirixímonos a Montalvo para comer nun merendeirero, onde gracias a persoas xenerosas que nos cederon as súas mesas reservadas, poidemos comer todos sentados. Alí pasamos a tarde, algúns baixaron á praia e outros divirtíronse xogando ás cartas ou cantando cancións e contando anécdotas pasadas. Incluso algún aproveitou a sombra de aqueles pinos para botar unha sesta na toalla.

E ao fin chegou a hora de regreso. Ás sete da tarde volvimos todos ao autobús con rumbo a Luintra onde chegamos pasadas as nove.

A opinión dos residentes sobre cómo o pasaron foi unánime, todos dixeron que foi un dia extraordinario e que repetirían o antes posible. Pensábamos que a viaxe se lles podería facer algo pesada pola distancia, pero gracias ao repertorio de cancións da súa época que cantamos durante a viaxe, o percorrido fíxoselles corto.