info@fundacionsanrosendo.es · 988 366 086

Día da Familia na Residencia Monterrey

El día 18 de diciembre la Residencia Monterrey, de la Fundación San Rosendo celebró como es habitual todos los años, la Fiesta de la Familia, donde los residentes amenizaron a sus familiares y a todo el personal de la residencia con una muestra de las actividades que realizaron a lo largo del año.

Empezó la mañana con la celebración de la misa acompañada de nuestro coro llamado Tumba-Tumba que posteriormente deleitó a todos los presentes hasta la hora de la comida en la que degustaron un rico manjar preparado y servido con mucho cariño por todo el personal del centro.

Una vez finalizada la comida y preparados los actores con su correspondiente vestuario, empezamos el espectáculo con la realización de la obra “La navidad es para los niños, eló” y “El banquete”, ambas representadas por nuestro grupo de teatro.

Como en toda buena fiesta no podía faltar un baile, y concursos para animar a todos los asistentes.

Este año como novedad y para que las familias conozcan  los talleres, actividades, excursiones, fiestas, celebración cumpleaños, y juegos que se llevan a cabo, los propios internos presentaron sus vivencias a través de fotografías y la posterior explicación de todo lo que se fue proyectando, expresando así sus sentimientos, y recuerdos de lo que todos eses momentos significaron para ellos.

Tanto los residentes como el personal que trabaja en el centro estamos muy agradecidos a todos los asistentes por hacer este día mucho más especial. Al personal nos agrada mucho disfrutar de las sonrisas y alegrías que nos otorgan y el empeño que muestran en todo lo que hacen, sin esperar grandes recompensas.

 

Personal de la Residencia Monterrey

O día 18 de decembro a Residencia Monterrey, da Fundación San Rosendo celebrou como é habitual todos os anos, a Festa da Familia, onde os residentes amenizaron aos seus familiares e a todo o persoal da residencia cunha mostra das actividades que realizaron ao longo do ano.

Empezou a mañá coa celebración da misa acompañada do noso coro chamado Tumba-Tomba que posteriormente deleitou a todos os presentes até a hora da comida na que degustaron un rico manxar preparado e servido con moito agarimo por todo o persoal do centro.

Unha vez finalizada a comida e preparados os actores co seu correspondente vestiario, empezamos o espectáculo coa realización da obra “O Nadal é para os nenos, eló” e “O banquete”, ambas as representadas polo noso grupo de teatro.

Como en toda boa festa non podía faltar un baile, e concursos para animar a todos os asistentes.

Este ano como novidade e para que as familias coñezan  os talleres, actividades, excursións, festas, celebración aniversarios, e xogos que se levan a cabo, os propios internos presentaron as súas vivencias a través de fotografías e a posterior explicación de todo o que se foi proxectando, expresando así os seus sentimentos, e recordos do que todos eses momentos significaron para eles.

Tanto os residentes como o persoal que traballa no centro estamos moi agradecidos a todos os asistentes por facer este día moito máis especial. Ao persoal agrádanos moito gozar dos sorrisos e alegrías que nos outorgan e o empeño que mostran en todo o que fan, sen esperar grandes recompensas.

 

Persoal da Residencia Monterrey