El día 18 de diciembre la Residencia Monterrey, de la Fundación San Rosendo celebró como es habitual todos los años, la Fiesta de la Familia, donde los residentes amenizaron a sus familiares y a todo el personal de la residencia con una muestra de las actividades que realizaron a lo largo del año.
Empezó la mañana con la celebración de la misa acompañada de nuestro coro llamado Tumba-Tumba que posteriormente deleitó a todos los presentes hasta la hora de la comida en la que degustaron un rico manjar preparado y servido con mucho cariño por todo el personal del centro.
Una vez finalizada la comida y preparados los actores con su correspondiente vestuario, empezamos el espectáculo con la realización de la obra “La navidad es para los niños, eló” y “El banquete”, ambas representadas por nuestro grupo de teatro.
Como en toda buena fiesta no podía faltar un baile, y concursos para animar a todos los asistentes.
Este año como novedad y para que las familias conozcan los talleres, actividades, excursiones, fiestas, celebración cumpleaños, y juegos que se llevan a cabo, los propios internos presentaron sus vivencias a través de fotografías y la posterior explicación de todo lo que se fue proyectando, expresando así sus sentimientos, y recuerdos de lo que todos eses momentos significaron para ellos.
Tanto los residentes como el personal que trabaja en el centro estamos muy agradecidos a todos los asistentes por hacer este día mucho más especial. Al personal nos agrada mucho disfrutar de las sonrisas y alegrías que nos otorgan y el empeño que muestran en todo lo que hacen, sin esperar grandes recompensas.
Personal de la Residencia Monterrey
O día 18 de decembro a Residencia Monterrey, da Fundación San Rosendo celebrou como é habitual todos os anos, a Festa da Familia, onde os residentes amenizaron aos seus familiares e a todo o persoal da residencia cunha mostra das actividades que realizaron ao longo do ano.
Empezou a mañá coa celebración da misa acompañada do noso coro chamado Tumba-Tomba que posteriormente deleitou a todos os presentes até a hora da comida na que degustaron un rico manxar preparado e servido con moito agarimo por todo o persoal do centro.
Unha vez finalizada a comida e preparados os actores co seu correspondente vestiario, empezamos o espectáculo coa realización da obra “O Nadal é para os nenos, eló” e “O banquete”, ambas as representadas polo noso grupo de teatro.
Como en toda boa festa non podía faltar un baile, e concursos para animar a todos os asistentes.
Este ano como novidade e para que as familias coñezan os talleres, actividades, excursións, festas, celebración aniversarios, e xogos que se levan a cabo, os propios internos presentaron as súas vivencias a través de fotografías e a posterior explicación de todo o que se foi proxectando, expresando así os seus sentimentos, e recordos do que todos eses momentos significaron para eles.
Tanto os residentes como o persoal que traballa no centro estamos moi agradecidos a todos os asistentes por facer este día moito máis especial. Ao persoal agrádanos moito gozar dos sorrisos e alegrías que nos outorgan e o empeño que mostran en todo o que fan, sen esperar grandes recompensas.
Persoal da Residencia Monterrey