info@fundacionsanrosendo.es · 988 366 086

Celebración do magosto na Residencia San Martiño de A Mezquita

La residencia San Martiño de A Mezquita celebró el pasado viernes 11 de noviembre, la tradicional fiesta del magosto en la que los residentes degustaron castañas y, junto a los trabajadores de esta residencia, familiares y vecinos disfrutaron de actuaciones de teatro y música.

Las trabajadoras del centro representaron  la obra “La Santurrona”, una comedia que concluye con una moraleja sobre la importancia de los planes de futuro y el proyecto de vida individual. A continuación, un residente realizó la lectura “Un poquito confundido” con el fin de sensibilizar acerca de las dificultades a las que se enfrentan las personas que sufren demencias Por último, los residentes del centro representaron una adaptación de la obra “Los ciegos y el elefante” y la jornada concluyó con la actuación musical de un grupo local.

Esta celebración se enmarca dentro del programa de actividades de San Martiño de A Mezquita, a través del que se promueve la integración y la participación activa de los residentes en las celebraciones de la comunidad local.

A residencia San Martiño da Mezquita celebrou o pasado venres 11 de novembro, a tradicional festa do magosto na que os residentes degustaron castañas e, xunto aos traballadores desta residencia, familiares e veciños gozaron de actuacións de teatro e música.

As traballadoras do centro representaron  a obra “A Santurrona”, unha comedia que conclúe destacando a importancia dos plans de futuro e o proxecto de vida individual. A continuación, un residente realizou a lectura “Un pouquiño confundido” coa fin de sensibilizar acerca das dificultades ás que se enfrontan as persoas que sofren demencias Por último, os residentes do centro representaron unha adaptación da obra “Os cegos e o elefante” e a xornada concluíu coa actuación musical dun grupo local.

Esta celebración enmárcase dentro do programa de actividades de San Martiño da Mezquita, a través do que se promove a integración e a participación activa dos residentes nas celebracións da comunidade local.