“Os nosos maiores teñen que sentirse en familia, temos que darlles a mellor calidade de vida” Mariló Felices, Residencia O Incio

La Cruz Roja de Sarria (Lugo), la noche del 5, celebró su gala anual. Esta undécima edición estuvo dedicada a la Residencia de Mayores de O Incio, de la Fundación San Rosendo, en reconocimiento “a la destacada labor social y humanitaria que realiza”.

Estamos muy agradecidos por este reconocimiento que se nos otorga a nuestra vocacional labor, a favor de las más de trescientas personas mayores, que cuidamos en estos diez años de vida del centro.

Dicho reconocimiento es fruto del trabajo diario, a veces duro, que realizamos todos los trabajadores.

Ese día especialmente, nos sentimos orgullosos de nuestro trabajo, de nuestra labor, que nos permite ayudar constantemente a los más necesitados, algunos sólo nos tienen a nosotros, somos su única familia. Nos sentimos orgullosos también de pertenecer a la Fundación San Rosendo, que siempre está ahí para atender a los más necesitados. Estamos agradecidos a don Benigno Moure Cortés, fundador de dicha Fundación, que hizo posible la creación de tan necesario centro en este entorno rural y por darnos la oportunidad de trabajar en él.

Nuestros mayores, tienen que sentirse en familia, el centro es su casa y nosotros tenemos que darles la mejor calidad de vida, todo esto se consigue involucrándonos en nuestro trabajo, día a día. Los trabajadores tienen que tener una gran vocación y dedicación .Somos afortunados de tener un trabajo, que nos permite estar continuamente ayudando a los demás, esto nos engrandece como personas.

Por consiguiente, para todo el personal aunque yo como directora sea la portavoz, este reconocimiento nos ha llenado de orgullo y es un estímulo para seguir adelante con nuestra labor social.

Mariló Felices Rodríguez

Directora de la Residencia O Incio

A Cruz Vermella de Sarria (Lugo), a noite do 5, celebrou a súa gala anual. Esta undécima edición estivo dedicada á Residencia de Maiores do Incio, da Fundación San Rosendo, en recoñecemento “ao destacado labor social e humanitaria que realiza”.

Estamos moi agradecidos por este recoñecemento que se nos outorga ao noso vocacional labor, a favor das máis de trescentas persoas maiores, que coidamos nestes dez anos de vida do centro.

Devandito recoñecemento é froito do traballo diario, ás veces duro, que realizamos todos os traballadores.

Ese día especialmente, sentímonos orgullosos do noso traballo, do noso labor, que nos permite axudar constantemente aos máis necesitados, algúns só nos teñen a nós, somos a súa única familia. Sentimos orgullosos tamén de pertencer á Fundación San Rosendo, que sempre está aí para atender aos máis necesitados. Estamos agradecidos a don Benigno Moure Cortés, fundador da devandita Fundación, que fixo posible a creación de tan necesario centro nesta contorna rural e por darnos a oportunidade de traballar nel.

Os nosos maiores, teñen que sentirse en familia, o centro é a súa casa e nós temos que darlles a mellor calidade de vida, todo isto conséguese involucrándonos no noso traballo, día a día. Os traballadores teñen que ter unha gran vocación e dedicación .Somos afortunados de ter un traballo, que nos permite estar continuamente axudando aos demais, isto nos engrandece como persoas.

Por conseguinte, para todo o persoal aínda que eu como directora sexa a portavoz, este recoñecemento encheunos de orgullo e é un estímulo para seguir adiante co noso labor social.

Mariló Felices Rodríguez

Directora da Residencia O Incio