Celebración do Día Mundial do Enfermo

Los residentes de los centros de Monterrey y As Flores participaron el 1 de septiembre en la festividad del Día Mundial del Enfermo. Para ello, más de 300 personas acudieron al Santuario de Los Milagros para pasar un día de convivencia. Los residentes de los centros de la Fundación San Rosendo ofrecieron un recital de canciones a todos los presentes, para el que estuvieron ensayando durante días.

Os residentes dos centros de Monterrey e As Flores participaron o 1 de setembro na festividade do Día Mundial do Enfermo. Para iso, máis de 300 persoas acudiron ao Santuario dos Milagres para pasar un día de convivencia. Os residentes dos centros da Fundación San Rosendo ofreceron un recital de cancións a todos os presentes, para o que estiveron a ensaiar durante días.