Voluntarios ourensáns visitan a residencia Las Flores, de Santa Cruz

Voluntarios y residentes disfrutando de la jornada

Más de una decena de voluntarios del colegio ourensano Cristo Rey compartieron un encuentro lúdico y solidario con las internas de la Residencia Las Flores, sita en Santa Cruz de Arrabaldo (Ourense). Estos jóvenes, de entre 18 y 30 años, se despiden por este curso de las 40 internas, con diversas enfermedades mentales, que viven en esta residencia perteneciente a la Fundación San Rosendo.

Durante 9 meses han compartido diversas actividades de dinamización como la creación de talleres de manualidades o la puesta en marcha de una obra de teatro, entre otras. Estas acciones forman parte de un programa de relación con el entorno que promueve la integración de las personas dependientes con la sociedad.

Este es uno de los grandes objetivos de la Fundación San Rosendo, prestar ayuda y bienestar a los colectivos más desfavorecidos desde una perspectiva de integración y participación en la sociedad.

Voluntarios e residentes disfrutando da xornada

Máis dunha decena de voluntarios do colexio ourensán Cristo Rei compartiron un encontro lúdico e solidario coas internas da Residencia As Flores, sita en Santa Cruz de Arrabaldo (Ourense). Estes mozos, de entre 18 e 30 anos, despídense por este curso das 40 internas, con diversas enfermidades mentais, que viven nesta residencia pertencente á Fundación San Rosendo.

Durante 9 meses compartiron diversas actividades de dinamización como a creación de talleres de manualidades ou a posta en marcha dunha obra de teatro, entre outras. Estas accións forman parte dun programa de relación coa contorna que promove a integración das persoas dependentes coa sociedade.

Este é un dos grandes obxectivos da Fundación San Rosendo, prestar axuda e benestar aos colectivos máis desfavorecidos desde unha perspectiva de integración e participación na sociedade.